Nyitott pozícióink

BACK OFFICE, SZAKÉRTŐ

Szeretsz szervezni és angolul is tudsz?

A BIS HUNGARY KFT. Magyarország legnagyobb, összetett ipari szolgáltatásokat nyújtó ipari és gépészeti vállalata. Tradícióink több évtizedes tapasztalatra, a Paksi Atomerőmű, valamint a százhalombattai ipari létesítmények építéséig nyúlnak vissza. Referenciáink megtalálhatók a vegyiparban, az erőművi szektorban, az olaj- és gáziparban, a gyógyszeriparban, az élelmiszeriparban, 

az autóiparban, valamint vas- és acélművekben, 

hazai és nemzetközi piacon egyaránt.

Budapest, X. kerületi székhelyére

BACK OFFICE, SZAKÉRTŐ

(BIS0237/24)

munkatársat keres,

 KÜLFÖLDI MUNKÁK OPERATÍV SZERVEZÉSÉHEZ

 

FŐBB FELADATOK

  • munkatársak felvételének és kiléptetésének intézése, szükséges papírok rendezése, szerződések kérése, együttműködve a HR/Munkaügyi osztállyal
  • adott országban a kollégák beléptetéséhez szükséges papírok online kitöltése, regisztráció
  • Timer-PIR rendszer karbantartása, dokumentumok iktatása, feltöltése, új jelöltek felvitele, beszerzési, rendelési igények leadása
  • dolgozók kiutazásának támogatása
  • szállások keresése, foglalása, kapcsolattartás a szállásadókkal, feladatok lekezelése
  • adminisztrációs oldalról kapcsolattartás a megrendelőkkel, feladatok kezelése/megoldása az irodavezető támogatásával
  • Export munkavállalói tényórák, korrekciós órák számonkérése a munkahelyvezetőktől, havi zárás felügyelete, ellenőrzése a Timer rendszerben és a zárás leadása Munkaügy felé
  • Export-belföld munkavállalói átirányítások kezelése, hazairányító lapok követése, majd ennek adminisztrálása a Timer-PIR rendszerben, együttműködve a HR/Munkaügyi osztállyal
  • munkatársak mindennapos támogatása, folyamatos kapcsolattartás
  • hivatali ügyintézések
  • társosztályokkal való együttműködés

 

ELVÁRÁSOK

  • tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban 
  • felsőfokú végzettség (gazdasági előnyben)
  • legalább 2 év releváns szakmai tapasztalat 
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, PPT), készség vállalatirányítási program kezelésének megtanulásához
  • megbízhatóság, precizitás
  • magabiztos, határozott kommunikációs készség, személyes és telefonos egyeztetések alkalmával is
  • jó együttműködési, problémamegoldó és szervezőkészség, gyakorlatiasság 

 

ELŐNYT JELENT

  • német nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány
  • külföldi ügyintézési gyakorlat (telefonos és/vagy online)

 

AMIT KÍNÁLUNK

  • kezdés tervezett időpontja: akár azonnal 
  • piacképes fizetés
  • munkaeszközöket biztosítjuk: laptop, mobiltelefon
  • változatos és komplex feladatok
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • jubilálási program
  • megbízható és összetartó csapat

JELENTKEZÉS / APPLICATION: