Nyitott pozícióink
BACK OFFICE, SZAKÉRTŐ
Szeretsz szervezni és angolul is tudsz?
A BIS HUNGARY KFT. Magyarország legnagyobb, összetett ipari szolgáltatásokat nyújtó ipari és gépészeti vállalata. Tradícióink több évtizedes tapasztalatra, a Paksi Atomerőmű, valamint a százhalombattai ipari létesítmények építéséig nyúlnak vissza. Referenciáink megtalálhatók a vegyiparban, az erőművi szektorban, az olaj- és gáziparban, a gyógyszeriparban, az élelmiszeriparban,
az autóiparban, valamint vas- és acélművekben,
hazai és nemzetközi piacon egyaránt.
Budapest, X. kerületi székhelyére
BACK OFFICE, SZAKÉRTŐ
(BIS0237/24)
munkatársat keres,
KÜLFÖLDI MUNKÁK OPERATÍV SZERVEZÉSÉHEZ
FŐBB FELADATOK
- munkatársak felvételének és kiléptetésének intézése, szükséges papírok rendezése, szerződések kérése, együttműködve a HR/Munkaügyi osztállyal
- adott országban a kollégák beléptetéséhez szükséges papírok online kitöltése, regisztráció
- Timer-PIR rendszer karbantartása, dokumentumok iktatása, feltöltése, új jelöltek felvitele, beszerzési, rendelési igények leadása
- dolgozók kiutazásának támogatása
- szállások keresése, foglalása, kapcsolattartás a szállásadókkal, feladatok lekezelése
- adminisztrációs oldalról kapcsolattartás a megrendelőkkel, feladatok kezelése/megoldása az irodavezető támogatásával
- Export munkavállalói tényórák, korrekciós órák számonkérése a munkahelyvezetőktől, havi zárás felügyelete, ellenőrzése a Timer rendszerben és a zárás leadása Munkaügy felé
- Export-belföld munkavállalói átirányítások kezelése, hazairányító lapok követése, majd ennek adminisztrálása a Timer-PIR rendszerben, együttműködve a HR/Munkaügyi osztállyal
- munkatársak mindennapos támogatása, folyamatos kapcsolattartás
- hivatali ügyintézések
- társosztályokkal való együttműködés
ELVÁRÁSOK
- tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- felsőfokú végzettség (gazdasági előnyben)
- legalább 2 év releváns szakmai tapasztalat
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, PPT), készség vállalatirányítási program kezelésének megtanulásához
- megbízhatóság, precizitás
- magabiztos, határozott kommunikációs készség, személyes és telefonos egyeztetések alkalmával is
- jó együttműködési, problémamegoldó és szervezőkészség, gyakorlatiasság
ELŐNYT JELENT
- német nyelvtudás
- B kategóriás jogosítvány
- külföldi ügyintézési gyakorlat (telefonos és/vagy online)
AMIT KÍNÁLUNK
- kezdés tervezett időpontja: akár azonnal
- piacképes fizetés
- munkaeszközöket biztosítjuk: laptop, mobiltelefon
- változatos és komplex feladatok
- szakmai fejlődési lehetőség
- jubilálási program
- megbízható és összetartó csapat