Nyitott pozícióink

BACK OFFICE munkatárs

Szeretsz szervezni és angolul is tudsz?

Hazai és nemzetközi nagyipari projektek kivitelezését, üzemek karbantartását és felújítását végző magyar tulajdonú cég 

Budapest, X. kerületi székhelyére

BACK OFFICE

munkatársat keres,

 KÜLFÖLDI MUNKÁK OPERATÍV SZERVEZÉSÉHEZ

 

FŐBB FELADATOK

  • oktatások megszervezése fizikai állományú munkavállalók részére
  • kiutazás adminisztratív támogatása (szállások szervezése, online regisztrációk, dolgozók értesítése)  
  • flotta támogatása
  • munkavédelmi raktár karbantartása, digitális nyilvántartás vezetése
  • munkavédelmi felszerelések, irodaszerek rendelése
  • a társaság külföldi tevékenységéhez szükséges egyéb adminisztratív támogatás ellátása

 

ELVÁRÁSOK

  • középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban 
  • minimum középfokú releváns végzettség
  • legalább 3 év adminisztratív szakmai tapasztalat 
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, PPT), készség vállalatirányítási program kezelésének megtanulásához
  • megbízhatóság, precizitás
  • magabiztos, határozott kommunikációs készség, személyes és telefonos egyeztetések alkalmával is
  • jó együttműködési, problémamegoldó és szervezőkészség, gyakorlatiasság 
  • kreativitás

 

ELŐNYT JELENT

  • német nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány
  • külföldi ügyintézési gyakorlat
  • felsőfokú végzettség

 

AMIT KÍNÁLUNK

  • kezdés tervezett időpontja: azonnal 
  • piacképes fizetés
  • munkaeszközöket biztosítjuk: laptop, mobiltelefon
  • lojalitási program
  • megbízható és összetartó csapat
  • cégünk az egészséges és biztonságos munkavégzés feltételeit biztosítja

JELENTKEZÉS: