Nyitott pozícióink

BACK OFFICE

Hazai és nemzetközi energetikai, vegyipari projektek kivitelezését, ipari létesítmények karbantartását és felújítását végző magyar tulajdonú nagyvállalat 

Budapest, X. kerületi székhelyére

BACK OFFICE 

adminisztratív munkatársat keres.

 

FŐBB FELADATOK

  • recepciós feladatok ellátása: érkező ügyfelek fogadása/útbaigazítása/kiszolgálása, kapu- és sorompónyitás
  • reprezentációs feladatok ellátása, tárgyalófoglalások koordinálása, tárgyalók felkészítése, rendben tartása
  • céges posta kezelése, kapcsolattartás futárszolgálattal, küldemények kezelése
  • kommunikáció kezelése: telefonközpont és központi e-mailek, információnyújtás
  • általános adminisztratív feladatok, meetingek szervezése, dokumentumok, megrendelések készítése, szkennelés, fénymásolás, irattározás
  • céges rendezvények szervezésében való részvétel
  • flottához kapcsolódó operatív feladatok, ezek rendszerben történő kezelése
  • szervizigények bejelentése, szervezése
  • beléptető rendszerrel kapcsolatos operatív ügyintézés, nyilvántartás vezetése
  • együttműködés a társaság operatív és központi egységeivel, adminisztratív támogatás
  • rendezvények szervezésében asszisztencia
  • marketing és kommunikációs tevékenység támogatása

 

ELVÁRÁSOK

    • középfokú végzettség
    • felhasználói szintű számítógépes ismeretek
    • készség vállalatirányítási rendszerek kezelésének gyors elsajátításához
    • min. 3 éves recepciós vagy asszisztensi vagy adminisztratív munkakörben szerzett gyakorlat
    • minimális angol nyelvi ismeret: e-mailek/telefonhívások továbbításához
    • jó kommunikációs készség és szervezőképesség, megbízhatóság, precizitás
    • igényes, ápolt megjelenés
  • Csak olyan jelentkezést várunk, aki 1 héten belül tud kezdeni!

 

AMIT KÍNÁLUNK

  • azonnali kezdés
  • megbízható és összetartó csapat

MUNKAVÉGZÉS HELYE

  • Budapest – X. kerület, Akna u. 2-4.

JELENTKEZÉS: